miércoles, mayo 17, 2006

Este es el único comunicado interceptado que reconoce la CCCP

A Coalizão por uma Comunidade Colégial de Progreso perante a nova campanha de intoxicaçom mediática


Perante a nova tentativa de alguns meios de comunicaçom para transmitir umha ideia distorsionada da actividade e perfil da CCCP, queremos esclarecer mais umha vez:

1.- Alguns meios de comunicaçom manifestam umha calculada obsessom por situar a esquerda loyoliana nas páginas de sucessos, com o objectivo de criminalizar o legítimo projecto político que defendemos, intoxicando permanentemente a opiniom pública. A prática estes meios carece do mínimo rigor e seriedade exigível, enquadrando-se no amarelismo da pior imprensa sensacionalista.

2.- A CCCP é umha organizaçom política legalizada, que desenvolve umha actuaçom política bem conhecida desde a sua fundaçom em 2005, e que tem demonstrado mil e umha vez os parámetros estritamente políticos sobre os que realiza a sua intervençom sociopolítica em defesa dos direitos dos colegiales. Agimos no quadro da legalidade vigente para a transformar.

3.- Rejeitamos as veladas acusaçons que meios como KISM RADIO, agências de notícias próximas a CF, mais umha vez, pretendem estender, estabelecendo hipóteses sem mais fundamento que a ficçom necessária para continuar a criminalizar as ideias e a própria existência da esquerda loyoliana.

4.- Dirigimo-nos aos colegiales, e muito especialmente à base social que apoia ou simpatiza com a CCCP, para manter umha posiçom de cautela e alerta, evitando dar qualquer credibilidade às campanhas mediáticas que, periodicamente, enchem páginas e minutos para transmitir umha falsa imagem de nós, ocultando o trabalho social que em todos os campos desenvolvemos dia a dia no seio do nosso Colegio.

A CCCP rebaterá, sempre que o considerar oportuno, essas versons, esclarecendo os verdadeiros termos de cada caso em que se pretenda criminalizar a nossa opçom politica. Porém, tampouco cairemos num debate bizantino sobre realidades virtuais fabricadas à medida das necessidades de quem quer evitar a todo o custo a consolidaçom de umha alternativa como a que a CCCP aspira a construir ao serviço dos colegiales.

Direcçom Nacional da CCCP – Signatário. Pereira

17 de Maio de 2006

A las 17/5/06 18:35, Blogger kism dijo...

¡¡ Te necesitamos, Diccionario Yanfers !!

 
A las 17/5/06 19:16, Blogger yanfer dijo...

La traducción de este texto ya se encuentra en el siguiente post.

 
A las 18/5/06 14:04, Blogger scralk dijo...

El Servicio Imperial de valoración del Frikismo, ha puntuado al Señor Pereira con una puntuación de 10 (sobre 10) por haber escrito el post "Este es el único comunicado interceptado que reconoce la CCCP" integramente en Portugués.

 

Escribir comentario

<< Inicio